onsdag 8 januari 2014

Rekryteringsannons & Union Jack...

Chefen berättade idag att han börjat skriva på en annons för rekrytering! Pirrigt, spännande, skoj och riktigt läskigt!

Jag ska visserligen inte sluta eller säga upp mig, men att gå ner i arbetstid är ett stort steg! Men det är ett steg som jag vill ta och som jag behöver göra för att må bra. Och det är väl det som egentligen är viktigast! Att må bra och att få vara den jag mår bäst av att vara. Nån som kladdar med färg, syr och håller på! Rekryteringen är ett steg som måste till för att jag ska kunna gå ner i arbetstid. Men tanken var att anställa någon som skulle jobba halvtid med samma sak som jag, så då tog jag tillfället och frågade om det inte var möjligt att jag kunde bli denna halvtid istället. Det måste ju vara lättare att kunna rekrytera en heltid... :)

Jag har börjat labba lite på en pall, testar lite olika metoder och idag blev den nog klar... Tyckte den blev rätt cool!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar