måndag 20 januari 2014

Repris på Union Jack

Nu i helgen blev den klar, bänken som jag hade planer för kring nyår. Planen var att göra en Union Jack med orange som grundfärg, men det blev rosa istället. Jag gillar ju rosa!! Plus att jag har en öppnad rosa färgburk som knappt går att stänga... Den behöver förbrukas helt enkelt! Resultatet blev som jag tänkt mig så jag är nöjd (färgen återges inte helt korrekt på bilderna, men man kan inte begära allt för mycket av mobilkameran). Jag börjar undra varför jag inte gjort det här innan?!?! Och jag undrar vad nästa renoveringsoffer blir?

Idag är jag ensam hemma med barnen så nu blir det att börja läggningen och göra i ordning allt för imorgon. Sen blir det soffan! Är helt slut efter dagen på jobbet så det blir paus från pysslande idag. Nya friska tag i morgon kanske!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar